تمام محصولات ایرانی و خارجی تیهو مارکت اصلی هستند.

ریش تراش کیمیKemei KM-5880

خرید ریش تراش کیمیKemei KM-5880 قیمت ارزان

همین امروز 29 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

معرفی و بررسی کامل ریش تراش کیمیKemei KM-5880 همراه نظر کاربران و مشاوره رایگان | خرید با قیمت ارزان در فروشگاه تیهو مارکت

Rated 0,0 out of 5
(0 customer reviews)

648,000 تومان

ناموجود

ویژگی های ریش تراش کیمیKemei KM-5880

  • سە تیغە بزرگ
  • شارژی پرقدرت
  • سری و تیغەهای متحرک
  • کاملا ضد آب
  • دارای خط‌زن
  • زیبا در سە رنگ(آبی،قرمز،مشکی)
بهترین قیمت بازار
ضمانت اصل بودن کالا
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ارسال فوری
بهترین قیمت بازار
ضمانت اصل بودن کالا
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ارسال فوری
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=13421

نقد و بررسی‌ها

Rated 0,0 out of 5
0,0 از 5 ستاره (بر اساس 0 دیدگاه)
عالی 0%
خوب0%
معمولی0%
ضعیف0%
بد0%

 

هیچ دیدگاه یا پرسشی نوشته نشده است. اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد.

توضیحات

ویژگی های فنی

نظرات

بررسی ویژگی ها و معرفی ریش تراش کیمیKemei KM-5880

ریش تراش کیمیKemei KM-5880 یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصول شرکت کیمی KEMEI میباشد که در سال 2017 روانه بازار شده است.در این ریش تراش 3 تیغه دولبه به کار رفته است و سری آن کاملا متحرک است.

طراحی سه بعدی 3D ریش تراش کیمی KEMEI KM 5880 راحتی کار فوق العاده ای را به مصرف کننده می بخشد تا به آسانی بر روی پوست حرکت کند و کمترین تماس را با پوست داشته باشد همچنین به دلیل شناور بودن سری این ریش تراش به طور خودکار بر روی هر منحنی روی صورت تنظیم می شود.

 

ریش تراش کیمی

 

ویژگی های کلیدی ریش تراش کیمی مدل Kemei KM 5880 :

یکی از ویژگی های مهم این ریش تراش دو لبه بودن تیغ های آن است ، یک لبه مو را بلند کرده و لبه‌ی دیگر، آن را قطع می‌کند. این ویژگی که در تیغه‌های ریش‌تراش‌km-5880 وجود دارد، همه‌ی موها حتی موهای خوابیده‌ را اصلاح میکند.

دیگر ویژگی این محصول منحصر به فرد ضدآب بودن آن است به طوری که میتوان از این ریش تراش به صورت خشک و مرطوب یا حتی همراه با فوم و ژل های اصلاح استفاده نمود.

برای اصلاح خط پشت گردن و خط ریش یا مرتب کردن سیبیل نیز یک خط زن در قسمت پشت این ریش تراش تعبیه شده است که به شکل فنری بیرون می‌آید. ریش تراش کیمی 5880 از باتری لیتیومی بسیار با کیفیتی برخوردار است که تا 40 دقیقه یک اصلاح بدون دردسر را فراهم میکند .

طراحی زیبا و ارگونومیک و خوش دستی آن موجب محبوبیت بین مصرف کنندگان این محصول شده است همچنین وزن سبک و قابل حمل(490 گرم) آن یک امتیاز قابل قبول در این دستگاه به شمار میرود. جلوی این ماشین اصلاح، یک نشانگر LED قرار دارد که در حالت‌های مختلف، وضعیت شارژ باتری را نمایش می‌دهد.

 

نقد و بررسی

بعد از یک اصلاح راحت سری ریش تراش کیمی Kemei KM 5880 را جدا کرده و بدون هیچ نگرانی سری را زیر شیر آب تگه دارید تا کامل تمیز شود برای این که از خرده های مو به طور کامل خلاص شوید یک عدد برس تمیز کننده در داخل جعبه قرار داده شده است. برای محافظت و جلوگیری از ضربه خوردن دستگاه در هنگام حمل یک کیف نگهداری به همراه دستگاه است که میتوان دستگاه و وسایل را کامل در آن جا کرد.

محتویات بسته بندی

یک عدد ریش تراش کاملا یه بعدی 3D
آداپتور برق
برس تمیز کننده
کیف نگهداری
دفترچه راهنما

محصولات دیگر از برند اصلی