تمام محصولات ایرانی و خارجی تیهو مارکت اصلی هستند.
صفحه اصلی / لوازم بهداشتی / بهداشت و مراقبت پوست / ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی
صفحه اصلی / لوازم بهداشتی / بهداشت و مراقبت پوست / ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی

ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی

خرید ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی قیمت ارزان

همین امروز 29 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

معرفی و بررسی کامل ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی همراه نظر کاربران و مشاوره رایگان | خرید با قیمت ارزان در فروشگاه تیهو مارکت

Rated 0,0 out of 5
(0 customer reviews)

93,000 تومان

ویژگی های ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی

  • رفع تیرگی و لکه های آفتاب سوختگی
  • ابرسانی پوست های مرده
  • سفت کننده پوست و لیفت پوست
  • کمک به سلول های مرده و جوانسازی پوست
  • آبرسان و جوانسازی صورت
  • روشن کننده پوست
  • حجم : 150 گرم
بهترین قیمت بازار
ضمانت اصل بودن کالا
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ارسال فوری
بهترین قیمت بازار
ضمانت اصل بودن کالا
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ارسال فوری
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=15270

نقد و بررسی‌ها

Rated 0,0 out of 5
0,0 از 5 ستاره (بر اساس 0 دیدگاه)
عالی 0%
خوب0%
معمولی0%
ضعیف0%
بد0%

 

هیچ دیدگاه یا پرسشی نوشته نشده است. اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد.

توضیحات

ویژگی های فنی

نظرات

بررسی ویژگی ها و معرفی ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی

ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی دارای حجم 150 گم بوده و ابرسانی و جوانسازی پوست را بر عهده دارد. این ماسک از بین برنده تیرگی و لکه های آفتاب سوختگی نیز میباشد. ماسک گچی آواکادو‌ ایچون بیوتی به سلولهای مرده کمک کرده و باعث جوانسازی پوست میشود. لازم به ذکر است که این ماسک با ابرسانی پوست های مرده, پوست را روشنتر و شفافتر میکند.

 

 

تیهو فروشگایه نو

فواید آواکادو برای پوست و صورت

جوانسازی : آنتی‌اکسیدان‌هایی که در آووکادو وجود دارند مهمترین عامل در جوانسازی پوست هستند. آن‌ها به کاهش استرس و به‌ اصطلاح سطح اکسیداتیو پوست کمک می‌کنند. این پدیده‌ای است که در آن رادیکال‌های آزاد واکنش‌های مخربی با سلول‌های پوستی شما ایجاد می‌کنند. این واکنش‌ها به سلول‌ها آسیب می‌رساند و پوست را پیر می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌ها خود را به این رادیکال‌های آزاد متصل و آن‌ها را ایمن می‌کنند. به این ترتیب آووکادو خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش و علائم پیری را کاهش می‌دهد.

مرطوب‌کننده طبیعی : آواکادو حاوی روغن‌های طبیعی بسیاری است که می‌تواند به عمق پوست نفوذ کرده و آن را آبرسانی کند. بسته به آنچه در ماسک آووکادو ترکیب می‌کنید می‌توانید یک مرطوب‌کننده طبیعی برای پوست خشک خود داشته باشید. این امر به‌ویژه در صورت استفاده از عسل در دستورالعمل‌ها بسیار کارساز است زیرا یک روش طبیعی برای چرب نگه‌داشتن پوست و جلوگیری از ایجاد خشکی است. اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در آووکادو همچنین می‌توانند به قفل شدن رطوبت و بهبود تناژ صورت به شما کمک کنند.

درمان چین‌ و چروک : ماسک آواکادو غنی از آنتی‌اکسیدان و اسیدآمینه است که می‌تواند در کاهش چین‌وچروک، خطوط ظریف یا علائم پیری مؤثر باشد.

کاهش چربی پوست : اگر پوست چربی دارید استفاده هفتگی از ماسک آووکادو می‌تواند به متعادل‌سازی چربی سطحی پوست کمک کند و باعث از بین رفتن درخشش پوست شود. درعین‌حال خطر ایجاد جوش و سایر مشکلات پوستی را نیز کاهش می‌دهد.

تیهو فروشگایه نو

فواید نعناع برای پوست و صورت

روشن کردن پوست : نعناع یک اثر بسیار خوب و آرامش بخش روی پوست شما دارد. هنگامی که برای پوست اعمال می شود، به آن اجازه می دهد مشکلات و عیب ها را خوب و تسکین دهد. باعث می شود پوست شما بعد از هر درمان روشن و با طراوت تر به نظر برسد.ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی

درمان آکنه : نعناع خاصیت ضد باکتری قوی دارد و دارای اسید سالیسیلیک است که هر دو به طور موثر از آکنه جلوگیری می کنند. هم چنین حاوی ویتامین A است که ترشح روغن را در افرادی که پوستی چربی و جوش دارند کنترل می کند. استفاده از این جز باعث خشک شدن و رفع آکنه می شود در حالی که منافذ خود را تمیز می کنند.

آبرسانی پوست : زمانی که با مواد اولیه مناسبی مورد استفاده قرار می گیرید، می توانید با سفت کردن منافذ پوست خود، رطوبت را در پوست خود برسانید. هم چنین پوست خشک و خارش پوست را نرم می کند.

سفت کردن پوست : نعناع یک سفت کننده ملایم است که می تواند برای سفت کردن پوست به کار رود. این جز غبار و دوده را از منافذ خود پاک می کند و آن ها را سفت می کند و پوست شما را نرم تر و آبدار می کند.

حذف و روشن کردن جای آکنه : مقدار اسید سالیسیلیک برگ های نعناع به گردش روان سلولی کمک می کند. سلول های پوست مرده را از بین می برد و تضمین می کند که سلولهای جدید سالم هستند. این کار به شما کمک می کند با محو کردن آثار آکنه به پوست شفافی دست یابید.

روش استفاده از ماسک گچی آواکادو نعناع ایچون بیوتی

صورت خود را تمیز کنید و مقدار مناسبی از ماسک گچی  آیچون بیوتی آواکادو‌ دارای حجم 150 گم بوده و ابرسانی و جوانسازی پوست را بر عهده دارد. این ماسک از بین برنده تیرگی و لکه های آفتاب سوختگی نیز میباشد. را رو روی تمام سطح پوست قرار دهید و به آرامی پوست خود را ماساژ دهید و پس از حدود 20 تا 15 دقیقه ماسک را از صورت خود جدا کنید و پوست را با آب ولرم بشویید.

تیهو فروشگایه نو

محصولات دیگر از برند اصلی