تمام محصولات ایرانی و خارجی تیهو مارکت اصلی هستند.
صفحه اصلی / لوازم آرایشی / آرایش صورت / کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل
صفحه اصلی / لوازم آرایشی / آرایش صورت / کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل
تخفیف!

کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل

خرید کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل قیمت ارزان

همین امروز 29 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

معرفی و بررسی کامل کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل همراه نظر کاربران و مشاوره رایگان | خرید با قیمت ارزان در فروشگاه تیهو مارکت

Rated 0,0 out of 5
(0 customer reviews)

180,900 تومان

ناموجود

ویژگی های کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل

  • رنگ: بژ تیره ( برای پوست های گندمگون تا سبزه), بژ روشن ( برای پوست های روشن تا گندمگون)
  • کاربرد: بهترین پایه ساز و تقویت کننده پوست
  • ویژگی: بافت فوق العاده عالی با پوشش دهی بی نظیر
بهترین قیمت بازار
ضمانت اصل بودن کالا
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ارسال فوری
بهترین قیمت بازار
ضمانت اصل بودن کالا
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ارسال فوری
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=16222

نقد و بررسی‌ها

Rated 0,0 out of 5
0,0 از 5 ستاره (بر اساس 0 دیدگاه)
عالی 0%
خوب0%
معمولی0%
ضعیف0%
بد0%

 

هیچ دیدگاه یا پرسشی نوشته نشده است. اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد.

توضیحات

ویژگی های فنی

نظرات

بررسی ویژگی ها و معرفی کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل

کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میلا تولید شده توسط شرکت میشا در کره جنوبی است. کرم فیکس کانسیلر دار میشا که یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش دهی پوست و روشن کردن آن است. از کرم فیکس  می توان برای زیرسازی آرایش استفاده نمود و تمامی لکه ها و تیرگی ها را می پوشاند و پوستی صاف و یکدست قبل از انجام هرگونه آرایشی به وجود می آورد. این کرم به سبب ویژگی های منحصر به فرد خویش بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است.

یکی از مهمترین اجزای لوازم آرایشی خانم ها کانسیلر می باشد که توسط آن می توان سیاه های دور چشم، انواع تیرگی های پوست، جوش، آکنه و تمامی ناهمواری های پوست را پوشاند. ترکیبات موجود در این محصول از عصاره گیاهان مختلف تولید شد.  به همین سبب آن را به راحتی برای پوشاندن سیاهی و پف دور چشم نیز استفاده کرد.

 

کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل

 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این است که دارای بافتی بسیار سبک می باشد. و زمانی که شما آن را بر روی پوست خوداستفاده می کنید، هیچ نوع سنگینی را احساس نخواهید کرد. حتی اگر ساعت ها بر روی پوست شما باقی بماند. بافت این کانسیلر کاملا نرم و مخملی است و علاوه بر این که تمامی عیوب ظاهری پوست را به خوبی می پوشاند، بلکه نرمی و رطوبت مورد نیاز پوست را به خوبی تامین می نماید. و از خشکی آن جلوگیری به عمل می آورد.

ویژگی های کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل

یکی از مهمترین مشکلاتی که برای برخی از خانم ها در هنگام استفاده از لوازم آرایشی به وجود می آید این است که پوست با عرق کردن باعث ایجاد تغییراتی در آرایش می شود و ساختار و زیبایی آن را از بین می برد. اما خوشبختانه کرم فیکس کانسیلر دار میشا عالی و بی نظیر تولید می شودتوسط برند میشا با عرق کردن، دوام و ماندگاری خود را از دست نمی دهد. همچنین این کانسیلر تا زمانی که بر روی پوست شما قرار دارد تمیزی آن را کاملا حفظ کرده. و از وارد شدن انواع آلودگی های به منافذ پوست جلوگیری به عمل می آورد.

از جمله اصلی ترین ترکیبی که درون این کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل وجود دارد آب قاشقی و همچنین عصاره چای سبز است. که تمامی التهابات پوست را در ابتدا تسکین می دهد و سپس درمان می نماید. بنابراین کسانی که پوست حساسی دارند و یا در اثر استفاده از برخی لوازم آرایشی دچار حساسیت  شده اند. می توانند این کانسیلر را بر روی پوست خود استفاده کرده و از اثرات فوق العاده آن برخوردار شوند.

روش استفاده از کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل

ابتدا پوست خود را بشویید و از تونر و موادی که مد نظرتان است استفاده کنید. و سپس با توجه به رنگ پوست خود و انتخاب مقداری از کرم فیکس کانسیلر دار میشا ۱۲۰ میل را روی پوست بزنید. و با استفاده از پد آرایشی آن را روی کل صورت پخش کنید. توجه داشته باشید که حتما از پد استفاده کنید تا بافت صاف و یکدستی داشته باشید.