تمام محصولات ایرانی و خارجی تیهو مارکت اصلی هستند.
صفحه اصلی / لوازم آرایشی / آرایش صورت / کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H
صفحه اصلی / لوازم آرایشی / آرایش صورت / کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

خرید کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H قیمت ارزان

همین امروز 29 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

معرفی و بررسی کامل کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H همراه نظر کاربران و مشاوره رایگان | خرید با قیمت ارزان در فروشگاه تیهو مارکت

Rated 0,0 out of 5
(0 customer reviews)

236,250 تومان

ویژگی های کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

  • بر اساس رنگ پوست:روشن
  • فاقد چربی:خیر
  • SPF:ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده:پمپی
بهترین قیمت بازار
ضمانت اصل بودن کالا
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ارسال فوری
بهترین قیمت بازار
ضمانت اصل بودن کالا
۱۰ روز ضمانت بازگشت
امکان ارسال رایگان
ارسال فوری
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=13679

نقد و بررسی‌ها

Rated 0,0 out of 5
0,0 از 5 ستاره (بر اساس 0 دیدگاه)
عالی 0%
خوب0%
معمولی0%
ضعیف0%
بد0%

 

هیچ دیدگاه یا پرسشی نوشته نشده است. اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد.

توضیحات

ویژگی های فنی

نظرات

بررسی ویژگی ها و معرفی کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H : کرم پودر یکی از اصلی‌ترین محصولات آرایشی است که داری قدمت در استفاده است. این محصول از زمان‌های دور یک روش مناسب و کاربردی برای پوشاندن عیب‌های پوستی است.

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H یکی از بهترین کرم پودرهای قیمت مناسب است که به شما برای طولانی‌مدت پوستی صاف، یکدست و زیبا هدیه می‌دهد. کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H پوشش متوسط دارد که با استفاده چندباره از آن می‌توانید به پوشش کامل و دلخواه خود برسید. این کرم پودر باعث سنگینی پوست نشده و با استفاده از آن احساس بدی روی پوست نخواهید داشت.

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

 

نقد و بررسی کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H

کرم‌پودر لورآل مدل «Infaillible» از ماندگاری بالایی برخوردار است که پوشانندگی فوق‌العاده‌ای روی پوستتان ایجاد خواهد کرد. لورآل با سابقه ای یکصد ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی است که امروزه محصولات خود را در بیش از 150 کشور جهان عرضه می‌کند و حائز رتبه اول جهانی در این صنعت است.

برای انتخاب کرم‌پودر جدا از کیفیت، مرغوبیت و برند باید به نوع پوست خود اهمیت بدهید و بدانید چه نوع کرم‌پودری با پوست شما سازگار است. با استفاده از کرم‌پودر قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید بلکه می‌خواهید رنگی یکدست در سطح پوست صورت خود ایجاد کنید. پس مناسب‌ترین رنگ برای شما رنگ پوست شما است. اینفائیبل برای پوست‌های مختلط تا چرب سازگار است و بافت آن در سطح پوست تا 24 ساعت تغیری نخواهد کرد.

مثل همان ساعات اولیه‌ای خواهد بود که روی پوستتان است و باعث خشکی و خستگی پوست شما نخواهد شد و با رطوبت رسانی که در فرمولاسیون خود دارد شادابی آن را حفظ می‌کند. کرم‌پودر لورآل مدل «Infaillible» با تن رنگ متوسط از بافت سبکی برخوردار است که اثر آن تا 24 ساعت روی پوستتان بدون هیچ تغیری خواهد ماند و همین مزیت این محصول را محبوب کرده است.

کرم پودر لورآل

 

نحوه استفاده از کرم پودر اینفیلبل لورآل Infaillible

می‌توانید برای گرفتن پوشش بالاتر مقداری از کرم پودر را بر روی صورت زده و با اسفنج آرایشی مرطوب شروع به پخش کردن آن کنید و یا برای گرفتن پوشش طبیعی روی پوست از براش های مخصوص کرم پودر استفاده کنید. در هر دو صورت این کرم پودر به شکل یکدست روی پوست قرار می‌گیرد.

محصولات مرتبط با: / /

محصولات دیگر از برند اصلی