صفحه اصلی / زیبایی و سلامت
صفحه اصلی / زیبایی و سلامت

زیبایی و سلامت

همین امروز 19 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

لیست قیمت انواع محصولات زیبایی و سلامت معرفی ویدئویی و بررسی کامل همراه نظر کاربران | خرید ارزان با مشاوره رایگان در فروشگاه تیهو مارکت

ویژگی محصولات زیبایی و سلامت

محصولاتی که در دسته ابزارهای زیبایی و سلامت قرار می‌گیرند جنبه زیبایی داشته و معمولا از آن‌ها برای زیباتر کردن صورت و اندام استفاده می‌شود. برخی دیگر نیز صرفا جنبه درمانی داشته و برای پایش سلامتی کاربرد دارند.
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=12018

محصولات زیبایی و سلامت

با پیشرفت علم و تکنولوژی ابزارهای درمانی و زیبایی فروانی در سایزهای کوچک برای استفاده در منزل طراحی‌ شده‌اند. این دستگاه‌ها کاربردهای متفاوتی در زمینه زیبایی و درمانی داشته و شامل دستگاه فشار خون، بخور سرد و گرم، تست قند، ماساژور، لیزر و دستگاه لاغری و زیبایی می‌شود.

اگر قصد خرید ابزارهای زیبایی و سلامت در بهترین برندهای ایرانی و خارجی دارید، محصولات متنوع تیهو مارکت را از دست ندهید.

انواع محصولات زیبایی و سلامت

محصولاتی که در دسته ابزارهای زیبایی و سلامت قرار می‌گیرند جنبه زیبایی داشته و معمولا از آن‌ها برای زیباتر کردن صورت و اندام استفاده می‌شود. برخی دیگر نیز صرفا جنبه درمانی داشته و برای پایش سلامتی کاربرد دارند.

محصولات زیبایی و سلامت دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام از آن‌ها عملکرد به‌خصوصی را ارائه می‌دهند. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش‌ از تهیه این ابزارها ابتدا با ویژگی هر یک از آن‌ها آشنا شوید و سپس محصول موردنظر خود را انتخاب کنید.

ماساژور برقی

ماساژورهای برقی انواع مختلفی داشته و هرکدام از آن‌ها عملکرد منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. برخی از ماساژورهای برقی مخصوص بدن و برخی دیگر نیز مخصوص صورت هستند. ماساژورهای برقی مخصوص بدن از جمله رایج ترین ماساژورها هستند که برای نواحی کمر و پاها و… طراحی شده‌اند.

این ماساژورها دارای سری سیلیکونی بوده و آسیبی به بدن نمی‌رسانند. ماساژورهای برقی ماهیچه‌های بدن را تقویت کرده و گرفتگی‌های بدن را تا حد زیادی کاهش می‌دهند؛ اما ماساژورهای برقی صورت تنها برای استفاده در ناحیه صورت طراحی‌شده‌اند و موجب آرامش عضلات صورت می‌شوند.

این ماساژورها با تحریک کلاژن‌سازی بهبود سلامت پوست را به همراه دارند. توجه داشته باشید که استفاده مداوم از ماساژورهای صورت برقی از افتادگی پوست جلوگیری و موجب سفت شدن آن می‌شود. برخی دیگر از ماساژورها قابل‌استفاده در ناحیه اطراف چشم هستند و از چین‌و‌چروک اطراف چشم جلوگیری می‌کنند.

دستگاه‌ های جوانساز و پاکسازی پوست

دستگاه‌های جوانساز و پاکسازی پوست باعث شادابی و نشاط پوست شده و با بهبود گردش خون، بدون آسیب به سطح پوست سلول‌های مرده را از بین می‌برد. به‌ همین ترتیب استفاده از این دستگاه‌ها از ایجاد چین‌وچروک جلوگیری می‌کند. یکی از لوازمی که برای سلامت پوست طراحی شده است میکرودرم محسوب می‌شود که به پاکسازی و جوانسازی پوست کمک کرده و انواع مختلفی دارد.

لیزر خانگی

یکی از روش‌های موثر و مقرون‌به‌صرفه برای از بین بردن موهای زائد، دستگاه لیزر خانگی بوده که کاملا بی‌خطر و مناسب استفاده در منزل است. دستگاه‌های لیزر خانگی با از بین بردن فولیکول، موهای زائد را از بین می‌برد و یکی از بهترین روش‌ها برای رفع موهای زائد خواهد بود. برای انتخاب دستگاه مناسب لیزر باید ویژگی هریک از آن‌ها با دقت بررسی و مدل مناسب برای اصلاح موهای زائد بدن را خریداری نمایید. دستگاه‌های لیزر خانگی دارای انواع متفاوتی بوده و هرکدام از آن‌ها عملکرد منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند.

دستگاه‌ های لاغری و زیبایی

دستگاه‌های لاغری و زیبایی با برندهای متنوعی در بازار عرضه شده‌اند که هرکدام کاربرد متفاوتی نسبت ‌به یکدیگر دارند. این دستگاه‌ها بر روی لایه‌های زیرین پوست تمرکز دارند و با گرم نمودن سلول‌های چربی، چربی‌ها را به‌گونه‌ای موضعی و عمیق از بین می‌برد.

این دستگاه مناسب استفاده برای بانوان و آقایان بوده و برای نواحی باسن، کمر، صورت، بازوها و ران کاملا موثر است. لیفت و سفت کردن پوست، حفظ رطوبت، کاهش چربی اضافی، بهبود گردش خون و سلولیت ازجمله ویژگی‌های اصلی دستگاه‌های لاغری و زیبایی محسوب می‌شوند.

دستگاه لیفت صورت

دستگاه لیفت صورت مزایا و ویژگی‌های مهمی همچون جوان‌سازی پوست، رفع کک و مک و لیفت پوست صورت و… دارد. این دستگاه انواع متفاوتی داشته و استفاده از آن‌ها کاملا قابل‌ اطمینان و غیرتهاجمی است.

دستگاه‌های لیفت صورت قدرتمند بوده و موجب جوان‌سازی و لیفت صورت می‌شود. این دستگاه‌ها به پاکسازی، رفع ناهمواری‌های پوست، رفع جای جوش، آکنه و اسکار و رفع کک و مک کمک می‌کنند.

دستگاه بخور

دستگاه‌های بخورساز موجود در بازار با ویژگی‌های متنوع مزایا زیادی را برای پوست به ‌همراه دارند. بخارهایی که این دستگاه تولید می‌کند به گردش خون کمک کرده و سبب نرم شدن پوست می‌شود. همچنین استفاده از دستگاه بخور به مرور باعث پاک‌سازی عمیق پوست شده و قدرت جذب مواد را توسط پوست افزایش می‌دهد.

بازسازی کلاژن‌ها، ترمیم ترک پوست، افزایش رطوبت رسانی، نرم کنندگی، پاک کردن کامل پوست و از بین بردن سلول‌های مرده از جمله ویژگی‌ها و مزایا استفاده از دستگاه بخور محسوب می‌شوند.

کوکتل های جوانساز و زیباسازی

کوکتل‌های جوانساز و زیباساز با برخورداری از مواد مغذی باعث بهبود سلامت پوست و بازسازی آن می‌شود. کوکتل‌های جوان‌ساز روشن‌کننده، از بین برنده جای لک، رطوبت دهنده، رفع کننده چین‌وچروک و ترمیم‌کننده بوده و ضدریزش مو و رویش مجدد مو و جلوگیری از پیری زودرس پوست را به ‌همراه دارد.

مصرف این کوکتل‌ها باعث بهبود چین‌وچروک، تنظیم چربی و استحکام پوست می‌شود.

انواع شرکت ‌های عرضه کننده محصولات زیبایی و سلامت
شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان محصولات زیبایی و سلامت را در بازار عرضه می‌کنند. ازجمله این شرکت‌ها می‌توان به فیوژن، التراسونیک، سونیک، انزو، کلین بیوتی، کندلا، کنایر، ژنوسیس و… اشاره کرد. تیهو مارکت همواره به اصالت دستگاه اهمیت داده و سلامت و کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید که وسایل و دستگاه‌های بادوامی که مربوط به زیبایی و سلامت است را خریداری کنید، از تیهو مارکت غافل نشوید.

سخن پایانی

تنوع محصولات زیبایی و سلامت تیهو مارکت در حال افزایش بوده و همواره سعی دارد از طریق محصولاتی که به دست مشتری می‌رساند، رضایت آن‌ها را جلب کند. تیهو مارکت با محصولات متنوع و قیمت مناسب همواره همواره بر تضمین کیفیت و اصل بودن محصولات خود تاکید دارد تا خرید منحصربه‌فردی را برای مشتریان خود رقم بزند.