صفحه اصلی / زیبایی و سلامت / دستگاه لیفت صورت
صفحه اصلی / زیبایی و سلامت / دستگاه لیفت صورت

دستگاه لیفت صورت

همین امروز 19 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

لیست قیمت انواع محصولات دستگاه لیفت صورت معرفی ویدئویی و بررسی کامل همراه نظر کاربران | خرید ارزان با مشاوره رایگان در فروشگاه تیهو مارکت

ویژگی محصولات دستگاه لیفت صورت

دستگاه لیفت صورت همانطور اکه از اسمش پیداست برای لیفت و جوانسازی صورت استفاده می شود . بعضی از این دستگاه ها دارای ال ای دی های رنگی می باشند که این ال ای دی ها میتوانند باعث لیفت صورت شوند اما بعضی از دستگاه هایی که دارایی چند هندپیس می باشند این قابلیت را در خود نیز قرار داده اند . مارک های معتبری همچون انزو ، کلین و کندلا در زمینه ساخت دستگاه لیفت صورت مشغول به کار هستند .
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=18808

دستگاه لیفت صورت چیست ؟

هر انسانی به دلیل های متنوعی ممکن است دچار افتادگی پوست صورت شود . عوامل زیادی میتواند موچب این مشکل شود مانند پیری ، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید ،ورزش ها و رژیم های سخت و سنگین ، مصرف دخانیات .

دستگاه لیفت صورت دارای ویژگی های بسیار فراوانی برای پوست می باشد که از مهمترین آنها می توان به جوانسازی پوست ، لیفت پوست و گردن و رفع کک و مک اشاره کرد . دستگاه های لیفت صورت انواع مختلفی دارند که از آنها می توان دستگاه آر اف مدل استار 3 هندپیس مارک کلین Mini RF ، دستگاه آکوافشیال ۱۱ کاره پیشرفته مدل 2021 ، دستگاه لاغری 8 گیم کاهش وزن و لیفت پوست انزو ایتالیایی را جمله زد .

. عملکرد دستگاه های آر اف

این دستگاه ها با داشتن فرکانس رادیویی (RF) می تواند موچب لیفت و جوانسازی صورت گردد . این روش کاملا قابل اطمینان و غیر تهاجمی می باشد و شما در هنگام استفاده ار ان هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد .

ویژگی دستگاه های آر اف

  • لیفت پوست صورت و گردن
  • رفع جای جوش ، آکنه و اسکار
  • رفع ناهمواری پوست
  • رفع کک و مک
  • پاکسازی

. عملگرد دستگاه های آکوافشیال

این دستگاه ها فقط مربوط به لیفت صورت نمی شوند زیرا دارای چند هندپیس می باشند . این هندپیس ها هر کدام به جدا کارایی خود را دارد و هر کدام برای هدفی مشخصی کار میکنند . اما هندپیسی که مربوط به لیفت صورت می شود بسیار قوی بوده و کار خود را بدون هرگونه اختلال انجام داده و موجب جوانسازی و لیفت صورت می گردد .