هیالورون پن

همین امروز 19 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

لیست قیمت انواع محصولات هیالورون پن معرفی ویدئویی و بررسی کامل همراه نظر کاربران | خرید ارزان با مشاوره رایگان در فروشگاه تیهو مارکت

ویژگی محصولات هیالورون پن

هیالورون پن یک دستگاه بسیار مناسب و یک تکنیک نوین برای تزریق مواد مختلف پوستی مانند هیالورونیک اسید و ژل با کم ترین مقدار خونریزی و ناراحتی می باشد . این دستگاه ها به دلیل عدم استفاده از سرنگ و سوزن یک روش درمانی غیر تهاجمی به حساب می آیند که میزان خونریزی ، کبودی ، درد و ناراحتی را به کمترین میزان ممکن کاهش می دهد.
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=11983

هیالورون پن

هیالورون پن Hyaluron Pen ، یکی از دستگاه های مخصوص برای تزریق مواد پوستی مانند هیالورونیک اسید می باشد که این زوش درمانی با کمترین درد و ناراحتی همراه است . این دستگاه ها انواع مختلفی دارند ،که ما در سایت تیهومارکت انواع مدل های مختلف را موجود کرده ایم .

مزیت هیالورون پن نسبت به سوزن

در تزریق با سوزن احتمال تزریق غیر یکنواخت ژل در زیر پوست وجود خواهد داشت که سبب گلوله شدن ژل در زیر پوست می شود اما در این روش از تزریق احتمال خطای انسانی به صفر رسیده و ژل تزریقی به طور همسان به زیر پوست نفوذ می کند. از هیالورون پن جهت تزریق به لب ها ، گونه ها ، خط خنده ، گردن و بدن نیز می توان استفاده نمود.

در این شیوه تزریق خونریزی ، کبودی ، درد و ناراحتی به کمترین حد ممکن رسیده است و احتمال سوراخ شدن و پارگی عروق خونی و مویرگی و تزریق نادرست به قشر سطحی پوست اتفاق نخواهد افتاد.