تمام محصولات ایرانی و خارجی تیهو مارکت اصلی هستند.
همین امروز 29 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

لیست قیمت انواع محصولات ریمل و خط چشم معرفی ویدئویی و بررسی کامل همراه نظر کاربران | خرید ارزان با مشاوره رایگان در فروشگاه تیهو مارکت

ویژگی محصولات ریمل و خط چشم

ریمل و خط چشم از جمله محصولاتی هستند که در آرایش چشم بسیار مهم هستند. ریمل برای بلند کردن، حجم دادن و تیرگی دادن به مژه ها استفاده می شود. خط چشم نیز برای تیرگی دادن و تعریض چشمان به کار می رود.
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=14992

ریمل و خط چشم

ریمل و خط چشم دو محصول پرکاربرد و محبوب در زمینه لوازم آرایشی محسوب میشوند. تقریباً تمامی بانوان از ریمل و خط چشم در موقعیت های مختلف استفاده کرده اند زیرا این دو محصول کاربرد بسیاری در زمینه زیبایی دارند.

ریمل یک محصول رایج در زمینه زیبایی بوده که برای بهبود وضعیت و بلند کردن مژه به کار میرود. شما با استفاده از ریمل میتوانید مژه خود را ضخیم تر و بلندتر از حد طبیعی کرده و زیبایی خاصی در چشمان خود به وجود بیاورید. ریمل و خط چشم در مدل ها و انواع مختلفی در بازار موجود هستند و متناسب با نیاز خریدار قابل تهیه میباشند.

انواع ریمل

به طور کلی ریمل در سه دسته پودر، مایع و کرم در بازار موجود است که متناسب با نیاز خریدار قابل تهیه هستند. مدل های مختلفی از ریمل در بازار موجود هستند که هر یک دارای ماده تشکیل دهنده متفاوتی میباشند.

ریمل ها معمولاً دارای رنگدانه ها، روغن، واکس و مواد نگهدارنده هستند. رنگدانه اصلی که در این محصولات به کار میروند مشکی است اما ممکن است رنگ های مختلفی مانند سبز نیز در آنها به کار گرفته شود.

همانطور که بیان کردیم ریمل ها فرمول های مختلفی میتوانند داشته باشند. به طور کلی فرمول اصلی ریمل که ساختار کلی آن را مشخص میکند به دو دسته تقسیم بندی میشود. نوع اول این است که آب یا مواد آبی درون ریمل وجود ندارد.

محصولات این دسته ضد آب بوده و تحت تاثیر رطوبت قرار نمیگیرند. البته این مدل ریمل یک ایراد دارد و این است که به سختی پاک میشود. فرمول دومی که در ریمل ها وجود دارد دارای روغن است.

این مدل راحت تر پاک شده و از این نظر نگرانی بابت پاک کردن در شما به وجود نمیآورد. شایان ذکر است که کار کردن با این مدل ریمل میتواند سخت باشد زیرا امکان دارد تحت تاثیر مقدار کمی آب، ساختار خود را از دست بدهد.

خط چشم

این محصول برای آرایش چشم به کار میرود و و با کشیدن آن در پشت پلک و نزدیک مژه، زیبایی دوچندانی خواهید داشت. ممکن است به نظر شما خط چشم خطی ساده باشد اما به طور کلی این محصول نقشی ویژه در درشت کردن و جوان کردن چشم دارد.

خط چشم دارای مادهای روان کننده و غلیظ کننده است. ماده روان کننده به راحتی روی پلک کشیده شده و باعث میشود یک لایه نازک بر روی آن کشیده شود. ماده غلیظ کننده خط چشم نیز به رنگ آن جلوه میدهد و غلظت خط چشم را تامین میکند.

خط چشم مانند ریمل به گروههای مختلفی تقسیم بندی میشود. از انواع خط چشم میتوانیم به خط چشم مدادی، خط چشم مایع، خط چشم ژلی و خط چشم ماژیکی اشاره کنیم.

جمع بندی
ریمل و خط چشم محصولاتی پرکاربرد در زمینه زیبایی بانوان محسوب میشوند که به انواع و اقسام مختلفی تقسیم بندی میشوند.

خرید ریمل و خط چشم باکیفیت به شما کمک میکند در زمینه آرایش بسیار بهتر عمل کنید و حتی از لحاظ ایمنی ماده اولیه نیز خیالتان راحت باشد. با خرید ریمل و خط چشم باکیفیت از فروشگاه های معتبر، زیباتر از همیشه در دورهمی ها و مجالس ظاهر شوید.