لایه بردار صورت

همین امروز 19 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

لیست قیمت انواع محصولات لایه بردار صورت معرفی ویدئویی و بررسی کامل همراه نظر کاربران | خرید ارزان با مشاوره رایگان در فروشگاه تیهو مارکت

ویژگی محصولات لایه بردار صورت

لایه بردار صورت روشی هستد که با استفاده از سرم های لایه بردار پوست و ژل های لایه بردار پوست و ماسک های پودری آنزیمی یا پیلینگ آنزیمی انجام میشود که پوست مرده یا سلولهای مرده پوست را باسازی میکنند که باعث روشن شدن پوست و از بین بردن لک های پوستی و چین وچروک پوست می شوند.
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=17892

لایه بردار صورت چیست؟

لایه بردار صورت معمولا تو سالن های زیبای انجام میشه که کارکنان لایه بردار صورت را به وسیله ی ماسک های آنزیمی و سرم های لایه بردار صورت انجام میدن.

ماسک پودری و ژل های لایه بردار صورت، دو نوع محصول زیبایی هستند که به عنوان روش‌های مؤثری برای بهبود پوست صورت در بازار محصولات زیبایی وجود دارند.

ماسک پودری یا ماسک صورت خشک، ماسکی است که به صورت پودری در بازار عرضه می‌شود و پس از افزودن آب یا مایع دیگری، به صورت مخلوطی صاف و کرمی تبدیل می‌شود.

این نوع ماسک معمولاً شامل انواع مواد مغذی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره‌های گیاهی است که به پوست نرمی و شادابی می‌بخشند.

از سوی دیگر، ژل های لایه بردار صورت، ماسک هایی هستند که به صورت ژلی در بازار به فروش می‌رسند. این محصولات با تمرکز بر روی مواد مرطوب‌کننده و ضد التهاب تولید می‌شوند و در مقابل پوست حساس و چرب مفید هستند.

ژل های لایه بردار صورت عموماً حاوی عصاره‌های گیاهی مانند آلوئه ورا، خیار و چای سبز هستند که به پوست شما تغذیه می‌دهند و آن را نرم و لطیف می‌کنند.
در کل، انتخاب بین ماسک پودری و ژل های لایه بردار صورت باید بر اساس نوع پوست شما، مشکلات پوستی و نیازهای شما باشد.

ماسک پیلینگ انزیمی صورت

ماسک پیلینگ انزیمی صورت، یکی از محصولات معروف در زمینه مراقبت از پوست است که با استفاده از آن، می‌توانید پوست خود را تمیز کنید و سلول‌های مرده را از بین ببرید.

این نوع ماسک به کمک آنزیم‌ها، سطح پوست را تمیز می‌کند و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. آنزیم‌هایی که در این ماسک به کار می‌روند، به طور طبیعی در برخی از میوه‌ها مانند آناناس، پاپایا و کدو تنبل وجود دارند.

برای استفاده از این ماسک، ابتدا پوست صورت خود را تمیز کرده و سپس ماسک را به صورت یک لایه نازک و یکدست بر روی پوست صورت خود بمالید. پس از حدود 10 تا 15 دقیقه، ماسک را با آب گرم شستشو دهید و پوست خود را خشک کنید.

مزایای استفاده از ماسک پیلینگ انزیمی صورت شامل بهبود بافت پوست، کاهش خطوط و چین و چروک، کاهش لک‌های پوستی، بهبود مشکلات پوستی نظیر آکنه و سفیدی پوست است.

همچنین، استفاده از این ماسک برای پوست حساس نیز مناسب است، زیرا این ماسک با نیروی آنزیمی خود، سطح پوست را به طور خفیف ترکیب می‌کند و احتمال تحریک و التهاب پوست را کاهش می‌دهد.

مزایای لایه بردار صورت

  • افزایش گردش سلولی پوست و ضد پیری
  • از بین برنده سلول های مرده و سفت کننده پوست
  • پاک کننده عمیق منافذ و آلودگی های سطح پوست
  • سفید کننده و روشن کننده پوست
  • رفع لکه و تیرگی های سطحی