تمام محصولات ایرانی و خارجی تیهو مارکت اصلی هستند.
صفحه اصلی / لوازم شخصی برقی / ماشین اصلاح سر
صفحه اصلی / لوازم شخصی برقی / ماشین اصلاح سر
همین امروز 28 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

لیست قیمت انواع محصولات ماشین اصلاح سر معرفی ویدئویی و بررسی کامل همراه نظر کاربران | خرید ارزان با مشاوره رایگان در فروشگاه تیهو مارکت

ویژگی محصولات ماشین اصلاح سر

ماشین اصلاح سر، ابزاری برقی است که برای اصلاح و تراشیدن موهای صورت و بدن استفاده می شود. این ابزار از قطعات تیز و یا دارای نوک گرد و منحنی تشکیل شده است و با حرکت دادن آن بر روی پوست، موهای زائد را حذف می کند.
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=25567

ماشین اصلاح سر

ماشین اصلاح یک وسیله ضروری در زمینه بهداشت و زیبایی است که به صورت مکرر مورد استفاده قرار میگیرد. با انتخاب و خرید یک ماشین اصلاح باکیفیت، میتوان تمام نیازهای مشخص در زمینه اصلاح و زیبایی را برطرف کرد و حتی با گذشت زمان طولانی نیزعملکرد مفیدی را از محصول موردنظر دریافت نمود.

امروزه در بازار، ماشین های اصلاح در مدل های متنوعی موجود هستند. همین موضوع باعث شده مصرف کنندگان گزینه های بسیاری برای انتخاب داشته باشند و محصولات خود را با قیمت پایینتری خریداری کنند.

انواع ماشین اصلاح سر

این دسته از محصولات زیبایی در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند که با آگاهی کامل از هر کدام میتوانید متناسب با نیاز های خود محصول مرتبط و مناسبی را تهیه نمایید.

ماشین های اصلاح در مدل های متنوعی به بازار عرضه شده اند که شما میتوانید بر اساس نیاز و نوع اصلاح خود یکی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.
ویژگی های یک ماشین اصلاح باکیفیت

منبع تغذیه ماشین اصلاح سر

اولین نکته ای که شما باید برای خرید ماشین اصلاح در نظر بگیرید، منبع تغذیه آن است. تغذیه ماشین اصلاح به دو دسته شارژی و برق مستقیم تقسیم بندی میشود.

ماشین های اصلاح شارژی به طور کلی تنوع بیشتری نسبت به برق مستقیم دارند. نکته ای که باید برای ماشین اصلاح شارژی باید به شما بگوییم این است که تغذیه این دسته از محصولات بر حسب میلی آمپر درجه بندی میشود که هر چقدر این عدد بالاتر باشد به معنای این است که دوام شارژ بالاتری دارد.

باتری ماشین اصلاح سر

باتری نقش تعیین کننده ای در عملکرد ماشین اصلاح دارد، به عنوان نمونه در صورتی که باتری ماشین اصلاح شما 1500 آمپر باشد، به مدت 3 ساعت کار انجام میدهد.

ماشین های اصلاح قوی تر و بزرگتر دارای موتورهای بزرگتری هستند که به جریان های بالاتر و در کل باتری های بزرگتری نیاز دارند. باتری های این دسته از محصولات بین 2000 تا 4000 میلی آمپر است.

چنانچه قصد دارید ماشین اصلاح شارژی تهیه کنید لازم است از فروشنده درباره جنس باتری، زمان شارژ کامل و مدت زمان مفید استفاده پس از شارژ سوالاتی را بپرسید. شرکت های مختلف باتری های گوناگونی را برای ماشین اصلاح تولید کرده اند اما باتری لیتیوم یونی بهترین و بادوام ترین آنها محسوب میشود.

تیغه ماشین اصلاح سر

جنس تیغه ماشین اصلاح نکته دیگری است که شما باید در نظر بگیرید. تیغه های ماشین اصلاح وظیفه برش مو را دارند بنابراین باید جنس مطلوبی داشته باشند. امروزه تیغه های ماشین اصلاح معمولاً از جنس دو آلیاژ استیل و تیتانیوم هستند.
خاصیت btc
نوعی خاصیت به نام btc در ماشین اصلاح های امروزی وجود دارد که باعث میشوند تیغه ها به صورت اتوماتیک یکدیگر را تیز کرده و تیغه های ماشین اصلاح با گذشت زمان کند نشوند.

ویژگی ضدحساسیتی

ویژگی ضدحساسیتی در ماشین اصلاح جزء موارد ضروری است زیرا ممکن است برخی افراد به تیغه های ماشین حساسیت داشته باشند و پس از اصلاح دچار جوش و التهاب شوند. با وجود این ویژگی دیگر مشکلات این چنینی به وجود نمیآیند.