صفحه اصلی / لوازم شخصی برقی / اتو مو و حالت دهنده
صفحه اصلی / لوازم شخصی برقی / اتو مو و حالت دهنده

اتو مو و حالت دهنده

همین امروز 19 مارس 2024 در خدمت شما هستیم

لیست قیمت انواع محصولات اتو مو و حالت دهنده معرفی ویدئویی و بررسی کامل همراه نظر کاربران | خرید ارزان با مشاوره رایگان در فروشگاه تیهو مارکت

ویژگی محصولات اتو مو و حالت دهنده

اتومو یا همان حالت دهنده مو، ابزاری است که برای حالت دادن به موهای سر استفاده می‌شود. این ابزار شامل یک دسته و یک شیار مرکب برای قرار دادن موها در داخل آن است. اتومو با ایجاد حرارت و فشار روی موها، موها را به شکل مورد نظر حالت می دهد.
اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=25712

اتو مو

امروزه افراد بسیار به ظاهر خود اهمیت میدهند اما به دلیل کمبود وقت ممکن است نتوانند از ابزار مختلف آرایشی استفاده کنند. اتو مو یک ابزار کاربردی برای بانوان و آقایان است که به شما کمک میکند موهای خود را به شکل دلخواه خود درآورید.

اتو مو وسیله ای برقی است که با ذخیره گرما و حرارت و سپس انتقال آن به موها ، آنها را صاف و لخت میکند. افرادی که متناسب با دنیای مد پیش میروند ترجیح میدهند از این وسیله برای حالت دادن، چین انداختن و موج انداختن موها استفاده کنند.

کاربرد اتو مو

این امکان وجود دارد که به فروشگاه بروید و قصد خرید یک اتو مو داشته باشید اما فروشنده انواع و اقسام این محصول را به شما معرفی کند. اتو موهای مختلفی از سایز کوچک تا بزرگ وجود دارند که هرکدام کاربرد منحصربفرد خود را دارند. به طور کلی سه نوع اتو مو وجود دارد.

یک نوع اتو مو وجود دارد که تنها برای صاف کردن موها به کار میرود. زیرمجموعه های مختلفی از این گروه موجود هستند که از نظر سایز و رنگ بندی متفاوت اند. دسته دوم از اتو موها شامل تیغه هایی هستند که به جهت فر و مجعد کردن موها به کار میروند.

این گروه از محصولات حجم بیشتری به موها میبخشند. دسته سوم از اتو موها مجهز به تیغه های ویوکننده، موج انداختن یا چین دار کردن موها هستند که کاربرد های گسترده ای دارند. توصیه میشود هرچندوقت یکبار مدل موهای خود را با استفاده از اتوموهای گوناگون تغییر بدهید تا ظاهر خاصی برای خود فراهم کنید.

مزایای اتو مو

هر وسیله ای تعدادی مزیت دارد؛ هرچند ممکن است چندین عیب نیز درون خود نگه دارد. اتو مو نیز این قاعده مستثنی نیست. شما میتوانید با رعایت یکسری اصول کلیدی بتوانید موهای خود را در سریع ترین زمان حالت بدهید.

یکی از نکات کلیدی که باید رعایت کنید این است که در صورتی که موهایتان را رنگ، فر دائمی یا مش کرده اید باید درجه حرارت را کمتر کنید، زیرا تنها موهای طبیعی به حرارت مقاوم هستند.

اتو کردن مو سبب میشود موهای صافی داشته باشید. یک نکته ی کلیدی که باید رعایت کنید این است که موهای شما باید تمیز باشد و سپس اتو کنید. اتو کردن موهای کثیف باعث میشود در اثر حرارت چربی به خورد موها رود و در دراز مدت به ریشه موها آسیب وارد شود.

نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که پس استفاده از اتو مو حتماً سشوار بکشید؛ البته بهتر است برای اینکار از باد سرد سشوار استفاده کنید. با اینکار شما موهای درخشان تری خواهید داشت.

معایب اتو مو

ممکن است استفاده مکرر و طولانی مدت از اتو مو به سلامت موهای شما آسیب برساند. گرمای صفحات اتو مو میتواند در دراز مدت باعث کنندگی ریشه های مو شما شود.

صاف کردن مکرر موها باعث میشود به فولیکول های مو آسیب وارد شود و در نتیجه ریزش مو اتفاق بیفتد. خارش و خشکی پوست سر به دنبال از بین رفتن فولیکول های مو یکی دیگر از معایب اتو مو است.