تمام محصولات ایرانی و خارجی تیهو مارکت اصلی هستند.
صفحه اصلی / شرایط و قوانین
صفحه اصلی / شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی تیهو مارکت

خرید از محصولات و استفاده از خدمات به منزله قبول شرایط و قوانین تیهو مارکت است.

در فروشگاه تیهو مارکت، با توجه به نوسانات بازار، قیمت ها هر لحضه تغییر می کنند و پس از تایید سفارش از سوی فروشگاه تیهو مارکت، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت .

فروشگاه تیهو مارکت بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آکبند بدون تست و یا درصورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال می نماید .

تیهو مارکت موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کنند.

تیهو مارکت موظف است مشخصات کالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید و در صورتی که محصول سفارش داده شده موجود نباشد رزشاپ باید با مشتری تماس گرفته و آن را به مشتری اطلاع بدهد.

پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت. درصورتی که آدرس را اشتباه وارد کنید و بسته برگشت بخورد یا تو راه گم بشود رزشاپ هیچ مسئولیتی در قبال این مشکل ندارد.

با توجه به اینکه شرکت های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا) چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط تیهو مارکت قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش کالا در سبد خرید سؤال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی تیهو مارکت کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.

قیمت تمامی کالا ها در سایت مشخص است و هیچ هزینه ای به جز هزینه حمل و بیمه راه (در مواقعی که تیهو مارکت ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
تأیید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می شود و پردازش سفارش ها در تعطیلات رسمی امکان پذیر نیست.

در صورت پرداخت به وسیله کارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانکی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت ،این مشخصات توسط تیهو مارکت کنترل شده و تأیید پرداخت به اطلاع شما خواهید رسید. ضمناً مرحله تأیید پرداخت برای پرداخت های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می باشد .
تأیید و پرداخت فاکتور توسط شما به منزله تأیید تمامی موارد در بخش مقررات سایت تیهو مارکت می باشد.

مسئولیت تمامی کالاها در هنگام ارسال برعهده ی شرکت های حمل و نقل و یا بیمه کننده شرکت حمل و نقل می باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل دستگاه های زیبایی، دستگاه های سالنی و خانگی و بیمه ی حمل می گردنند. فروشگاه تیهو مارکت نیز پیگیر درخواست های مشتری از شرکت حمل کننده خواهد بود.

در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته بندی سفارش می باشد تا در صورتی که نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خود داری نماید و مراتب حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به تیهو مارکت اطلاع داده شود تا رزشاپ بتواند پیگیری های لازم را انجام دهد.

خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر ظاهری برسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به تیهو مارکت اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری تیهو مارکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا برسی کرده تا در صورتی که مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت تیهو مارکت داشته باشد آن را به رزشاپ اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات تیهو مارکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

در صورتی که کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از کارشناسان تیهو مارکت بررسی و یا تعمیر شود، تیهو مارکت مسئولیت آن را بر عهد نخواهد گرفت.

در صورتی که به دلیل هرگونه کار نرم افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای کالا خریداری شده به وجود آید رزشاپ از پس گرفتن آن معذور است .

در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملاً پلمپ باشد و در مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس تیهو مارکت عودت داده و وجه آن را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمناً هزینه عودت کالا به تیهو مارکت در صورت انصراف خریدار برعهده خریدار می باشد.

در صورت وجود اشکال و یا انصراف برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته بندی کرده و آن را بیمه حمل نمونده و به آدرس تیهو مارکت ارسال نماید، در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتی که کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهدی خریدار است .

امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و تیهو مارکت از واریزی به شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است .

در صورت لغو سفارش، تیهومارکت ۴۸ ساعت کاری مهلت دارد وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده می شود.

خرید آنلاین از فروشگاه تیهو مارکت تنها از طریق سایت https://tihoomarket.com/ و شماره موبایل09145565673 امکان پذیر است.

اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=20926