تمام محصولات ایرانی و خارجی تیهو مارکت اصلی هستند.
صفحه اصلی / قوانین تیهو مارکت
صفحه اصلی / قوانین تیهو مارکت

قوانین تیهو مارکت

تیهو مارکت پس از چند سال فعالیت در حوزه فروش آنلاین و با ارائه بهترین پشتیبانی سفارشات توانسته تا به امروز به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد و هم اکنون در خدمت شما عزیزان قرار دارد و ارائه بهترین خدمات را وظیفه خود می داند.

شرح برخی قوانین تیهو مارکت

حریم خصوصی تیهو مارکت

ما در هنگام خرید یا ثبت نام اطلاعاتی دریافت می کنیم از جمله شماره همراه، کد ملی، مشخصات فردی، آدرس، ایمیل و کد پستی که همگی برای پردازش و ارسال دقیق سفارشات انجام می شود و در اختیار و اعتماد تیهو مارکت محفوظ است.

قیمت گذاری

قیمت درج شده روی محصول معیار قیمت گذاری یک کالا است اما اگر کالایی این شرایط را نداشت و قیمت بر روی آن درج نشده بود قیمت رایج و مصوب معیار تعیین قیمت است.

فروش کالای ممنوعه

فروش کالای ممنوعه که استاندارد لازم را ندارند یا غیر قانونی اعلام شده اند و یا اینکه مضر و غیربهداشتی هستند در تیهو مارکت ممنوع است.

لغو سفارش مشتری

لغو سفارش قبل از نهایی شدن آن حق قانونی مشتری است و می تواند قبل از مراحل بسته بندی و ارسال با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام دهد.

تاخیر در ارسال سفارش

سفارشات انجام شده در همان روز یا روز بعدی ارسال می شوند و طبق اعلام پست در دو یا سه روز کاری آینده تحویل داده می شوند. اگر این زمان طولانی تر شد واحد پشتیبانی آماده پیگیری مرسوله پستی است.

مجوز های لازم

تیهو مارکت دارای مجوز های لازم (نماد اعتماد الکترونیک) برای کسب و کار آنلاین است و سابقه فعالیت این مجموعه در سایت اینماد وجود دارد. همچنین نماد اعتماد در سایت نیز درج شده و قابل رویت است.

اشتراک گذاری:

https://tihoomarket.com/?p=20927